סדנת צ’י קונג בעידן החדש

סדנת צ’י קונג בעידן החדש היא ללא ספק מעצימה, משחררת, מהנה ומאפשרת לך להתחיל לקיים אורח חיים בריא יותר הודות לתורת הנפש הבריאה בגוף בריא כנגזרת מלימודי הצ’י קונג הטיפולי.

סדנת צ'י קונג בעידן החדש

סדנת צ’י קונג בעידן החדש

 

סדנת צ’י קונג בעידן החדש

סדנת הצ’י קונג הטיפולית נועדה לסייע לכל אדם המתכוון לתרגל את תורת הצ’י קונג על בסיס יומיומי, להתחיל לקיים אורח חיים בריא יותר, הודות לשילוב בין תנועות הגוף והנפש. אנרגיית הצ’י זורמת אצל כולנו, ומי שיודע כיצד לגרום לה לזרום בשפע כך שתוכל לרפא את הגוף והנפש, ידע לחיות טוב יותר. לשם כך ישנם מספר שיטות וגישות שונות לשיפור אנרגיית הצ’י על ידי תרגול יומיומי של תרגילי הרפיה, צ’י קונג, מדיטציות ועוד.

אם ברצונכם להכיר מקרוב את תורת הצ’י קונג והגישה הנכונה ביותר לקיים אורח חיים בריא, אתם מוזמנים להירשם לסדנת צ’י קונג בעידן החדש אשר תאפשר לכם ללמוד את הגישה הנכונה ותרגילי ההרפיה לגוף ולנפש אשר באמצעותם תוכלו להרגיש בהקלה משמעותית אשר תאפשר לכם לעצור לרגע את כל המחשבות, לעשות פסק זמן בנוגע לכל הבעיות, החרדות והפחדים אשר פוקדים אתכם בשגרה היומיומית, ולהתחיל להתמקד בריפוי הגוף והנפש שלכם. עם הזמן תוכלו להרגיש בשינוי האמתי אשר במקור יגיע אליכם מבפנים.

סדנת הצ’י קונג בעידן החדש היא לא רק חוויה ייחודית לכל מתאמן אלא גם סדנה מעשית לתרגול הצ’י קונג הכוללת כלים לשימוש יומיומי לטיפול עצמי.

בסדנת הצ’י קונג תלמדו מהי אנרגיית הצ’י ואיך להעצים אותה בגוף ובנפש שלכם. כמו כן תלמדו מגוון תרגילים לתרגול יומיומי אשר יכניסו אתכם למיינדסט אחר. נלמד איך לשים את כל המחשבות והדאגות בצד ולהתרכז בדברים החשובים ביותר אשר יגרמו לכם לגדול, לפרוח ולהצליח בגדול. תלמדו איך לצאת מלחץ ולרפא כאבים כרוניים באמצעות הטכניקות הסודיות של הצ’י קונג, ועוד. כל אחד יכול להצליח, הסוד להצלחה טמון רק בהתמדה שלכם.

לפרטים נוספים והרשמה אל סדנת הצ’י קונג הקרובה בעידן החדש, השאירו פרטים באתר.

סדנת צ’י קונג בעידן החדש – מפתח החיים | רוני וייסמן