שיטת הטיפול של צ’י קונג

מהי שיטת הטיפול של צ’י קונג ואיך היא יכולה לעזור לך בחיי היום יום שלך להעצמה אישית, אורח חיים בריא, התפתחות אישית ורוחנית, הצלחה ושפע? הטיפול באמצעות הצ’י קונג מתבסס על עיקרון של אנרגיית הצ’י הזורמת בגופנו ועוזרת לנו להרגיש מלאים באנרגיות טובות וגבוהות המסייעות הן לגוף הפיזי שלנו והן לנפש לעבוד טוב יותר. כך גם אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם באמצעות מספר תרגילים ביום.

שיטת הטיפול של צ'י קונג

שיטת הטיפול של צ’י קונג

שיטת הטיפול של צ’י קונג ליום יום

אם עדיין לא יצא לכם לעשות את התרגילים של הצ’י קונג לחיי היום יום תוכלו להתחיל לתרגל את הבסיס של עקרונות הצ’י קונג באמצעות הדיסק החדש המלמד את שיטת הטיפול של צ’י קונג ליום יום. כל שעליכם לעשות זה לצפות בסרטוני ההדרכה המציגים 60 דקות של תרגול יומיומי של יסודות הצ’י קונג לחיים בריאים יותר. לאחר שתתחילו לתרגל את טכניקות הריפוי של הצ’י קונג, תתחילו להרגיש בהבדלים כבר בשבועות הקרובים. התהליך שונה מאדם לאדם ולכן יכול לקחת פחות או יותר זמן, בהתאם למספר קריטריונים. לכן, אין כל סיבה להילחץ. פשוט הירגעו והתחילו להטמיע את עקרונות הצ’י קונג לחיים בריאים יותר והתחילו לראות כיצד הן הגוף והן הנפש שלכם מתחילים לעבור תהליך ריפוי עצמי אשר יעזור לכם להרגיש הרבה יותר טוב כבר בטווח הקצר וימלאו אתכם באנרגיות ובשפע לאורך זמן.

אם ברצונכם לקחת את עקרונות הצ’י קונג מספר צעדים קדימה, תוכלו להתחיל לתרגל גם צ’י קונג טיפולי באופן מקצועי דרך סדנאות וקורסים מקצועיים אשר יהפכו אתכם למאסטרים בתחום. למה זה חשוב? אם גם אתם רוצים להיות אנשים טובים יותר הן עבורכם והן עבור הסביבה ולהיות רגועים יותר מכל רעשי הרקע, העומס והלחץ היומיומי אשר פוקד אתכם ואת סביבתכם, אין ספק כי עקרונות הצ’י קונג הטיפולי הם רק ההתחלה. לאחר שתהיו שתכירו את הצ’י קונג קצת יותר מקרוב, קרוב לוודאי שתקחו את הכלים הללו עמכם לאורך שנים רבות, וילוו אתכם לאורך כל ימי חייכם.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר דרך האתר או התקשרו.

Powered by WishList Member - Membership Software