צ’י קונג טיפולי לגוף ולנפש

מהי השיטה הטובה ביותר להכניס איזון וליצור שפע בחייכם? צ’י קונג טיפולי לגוף ולנפש יוכל לעזור לכם לנהל אורח חיים בריא יותר לאורך זמן. אם תמיד רציתם לדעת איך גם אתם יכולים להיות אנשים טובים יותר, כלפי עצמכם וכלפי הסביבה, תוכלו לראות איך גם אתם יכולים להתחיל להשתמש בכלים העצמתיים ביותר והטכניקות המחתרתיות אשר הגיעו אלינו מהמזרח.

צ'י קונג טיפולי לגוף ולנפש

צ’י קונג טיפולי לגוף ולנפש – השיטה

אם היו אומרים לכם כי בעוד מספר חודשים מהיום חייכם עומדים להשתנות מן הקצה אל הקצה הייתם מאמינים? השיטה של צ’י קונג טיפולי נועדה לעזור לכם ליצור איזון בחיי היום יום שלכם, לעצור הכל ולהתחיל להסתכל על ההווה. לחיות את ההווה כפי שהוא מבלי לדאוג למה שהיה ולמה שיהיה. אלו הן רק מילים, אך לאחר שתתחילו לתרגל את השיטה העצמתית ביותר לריפוי הגוף והנפש גם אתם תתחילו להרגיש בהבדל שבין הצ’י והצ’ו.

כשהצ’י זורם בגופכם, גם אתם תוכלו להתמלא בשפע, אור, נתינה, חמלה ושמחה, בזמן שהצ’ו הוא העדר צ’י (חוסר צ’י), כלומר התרוקנות. זאת ועוד תוכלו לפתור באמצעות תרגול יומיומי של תורת הצ’י קונג הטיפולי ליצירת איזון מלא בחייכם. אם עדיין לא יצא לכם להכיר את השיטה, תוכלו לפתוח בצפייה בסרטונים החינמיים של רוני ויסמן ולהתחיל לתרגל בעצמכם. במידה ותראו כי גם אתם הצלחתם להתחבר לשיטה, תוכלו לבקש את הדיסק המלא לתרגול הצ’י קונג הטיפולי ליצירת שפע בחייכם. 60 דקות של תרגול רציף לפי הטכניקות הסודיות של הצ’י קונג.

מי שמעולם לא תרגל את אחת מהשיטות עתיקות היומין של הרפואה האלטרנטיבית לעולם לא יבין באמת מהו שפע, מהו צ’י ואיך זה כשהאנרגיה זורמת בגופנו וממלאת אותנו בכל טוב, היא משפיעה גם עליכם וגם על היקום.

אנו מאמינים בשפע, והעצמה ורוצים ללמד אתכם את הטכניקות הטובות ביותר לאיזון הגוף והנפש שלכם. לכן, אם גם אתם רוצים להתחיל להכיר מקרוב את השיטות הטובות ביותר והמתקדמות ביותר לריפוי הגוף והנפש, היינו ממליצים לכם להירשם את סדנת צ’י קונג או קורס צ’י קונג טיפולי של רוני ויסמן על מנת שגם אתם תוכלו להיות מאסטרים אמתיים ביצירת שפע בחייכם.

Powered by WishList Member - Membership Software