צ’י קונג רפואי

צ'י קונג רפואי הוא אחד הטיפולים העוצמתיים ביותר ברפואה הסינית

צ’י קונג רפואי הוא אחד הענפים העתיקים של הרפואה הסינית, קיימים 5 ענפים שונים. ענף זה עובד בעיקר על המצב האנרגטי של הגוף.

אנשים נהיים חולים כתוצאה משילוב של מספר גורמים הבאים לידי ביטוי בסימפטומים שונים. אשר מסווגים למחלות שונות (סרטן על סוגיו השונים, פיברומיאלגיה, סוכרת, מחלות לב, ועוד).

לרוב מטופלים החולים, ברמה הפיזית על ידי תרופות וטיפולים המתייחסים לסימפטומים הניכרים. מכיוון שהדפוס של המחלה נותר בגוף המחלה חוזרת ונשנית. למה הכוונה?

דוגמה: באופן בריא אמורים כל חלקי הגוף האיברים והתאים לפעול באופן הרמוני שיגרום לאורגניזם החי להמשיך לחיות, להתרבות ולהתפתח.

סרטן (וגם מחלות נוספות רבות) הוא מצב בו תא אחד או מספר תאים מתחילים את האורגניזם החי לכלות.
ומכיוון שזה משהו  פנימי שקורה ומופעל על ידי הגוף עצמו (כאילו משהו התבלבל בתוכו),
על מנת ליצור ריפוי אמיתי ומלא ושהמחלה לא תישנה.

יש מקום לביצוע תהליך עמוק שיכלול הן את הריפוי הפיזי אך גם עבודה נפשית ואנרגטית.
לכן יש חשיבות גדולה בתהליך ריפוי שלם שיביא להבראה בכל רמות הקיום של האדם: גוף, נפש רוח.

שיטת מפתח החיים ששורשיה בשיטת הריפוי

השיטה איתה עבדו בבית החולים הגדול ביותר לריפוי ללא תרופות שפעל בסין נמצאה יעילה בריפוי 180 מחלות שונות במעל ל 90%. ייחודה של השיטה במספר דברים: ראשית היא מתייחסת אל הלקוחות כאל סטודנטים הבאים ללמוד כיצד לרפא את חייהם. מתוך המקום המאמין שלכל אדם יש יכולות לחזור ולהתחבר למקום הראשוני הטבעי הבריא.

השיטה מאפשרת לאנשים למעשה רכישת כלים לריפוי עצמי. כתוצאה מהאמונה והתבוננות באדם כשלם ובריא למעשה מפסיקים להזין אנרגטית את המחלה ובכך באופן מיידי מחלישים אותה ואת עובדת קיומה. מה שמביא במקרים רבים להיעלמותה.

צ'י קונג
צ'י קונג רפואי בהדרכת רוני ויסמן

שיטת העבודה כוללת שלושה מישורים

מישור הפיזי, הנפשי והרוחני. שלושת הרמות משולבות זו בזו באמצעות תירגול יומיומי המתבצע בליווי פסי קול ויוצר סינרגיה.

בנוסף לומדים במסגרת לימודי הצ’י קונג הרפואי, הילינג המאפשר לכל אדם לחוש את אנרגיית החיים המרפאה לעבוד איתה ולטפל בעצמו כתוצאה מהמיומנות העולה היא יכולה עד מהרה להגיע לרמה בה טובה המאפשרת גם לטפל ולעשות הילינג לאחרים. כך על ידי שינוי הדפוס, מתחולל ריפוי שלם ועמוק בכל רמות הקיום של האדם, ואז האדם יכול להמשיך בחיים בריאים, שמחים עם איכות חיים ואריכות ימים.

Powered by WishList Member - Membership Software