תרגול צ’י קונג בחינם

רוצים להתחיל לעשות תרגול צ’י קונג בחינם? רוני ויסמן ממרכז מפתח החיים הכינה במיוחד עבורכם סרטון תרגול אשר מאפשר להזרים את הגוף ולהרגיש קצת יותר נח.

תרגול צ'י קונג בחינם

תרגול צ’י קונג בחינם

צפו: תרגול צ’י קונג בחינם

בסרטון תקבלו טעימה מהצ’י קונג, אשר יעזור לכם להבין טוב יותר כיצד זה פועל ומה בדיוק עושים שם.

צ’י קונג טיפולי הוא בהחלט אחד מהכלים האפקטיביים ביותר לטיפול במצבי לחץ וסטרס תמידי, טיפול במגרנות, כאבים כרוניים או תחושה של תקיעות במצבים מסוימים בחיים, לרבות תקיעות בעבודה. אם גם אתם רוצים ללמוד דרכים טובות יותר להתמודדות עם חרדות ומצבי לחץ תמידיים בחייכם, אנו מזמינים אתכם לצפות בסדרת התרגילים של צ’י קונג בחינם לחלוטין.

אם טרם יצא לכם להיחשף אל שיטת הטיפול של הצ’י קונג תוכלו להצטרף אל סדנת הצ’י קונג של רוני ויסמן ממרכז מפתח החיים במושב בית יצחק. הצ’י קונג נועד לעזור לאנשים לצאת ממצבי תקיעות בחיי היום יום שלהם וללמוד איך לסגל לעצמם כלים פרקטיים לטיפול יומיומי בחרדות, כאבים כרוניים ומצבי לחץ אשר מונעים מהם לנהל אורח חיים בריא יותר, תקין ושגרה נורמטיבית.

אנו במרכז מפתח החיים נשמח להזמין אתכם לסדנת צ’י קונג אשר תאפשר לכם ללמוד וליישם את דרך החיים ותורת הצ’י קונג אשר תאפשר לכם להגיע לרגיעה מוחלטת.

אם תרצו ללמוד תרגילים פרקטיים ליישום תורת הצ’י קונג בחייכם, אנו מזמינים אתכם לרכוש את הדיסק של הצ’י קונג בחיי היום יום ולהתחיל ליישם את סדרת התרגילים של הצ’י קונג במשך לא פחות מ-60 דקות ביום.

מה זה צ’י קונג טיפולי

הטיפול באמצעות צ’י קונג הוא למעשה שילוב בין גוף, תנועה ונפש אשר ומאפשר לך לפתוח את מרכזי האנרגיה בגוף. להשתחרר ממצבי לחץ ותקיעות בחיים. אין ספק כי כאשר מדובר בטיפולי צ’י קונג, הדרך הטובה ביותר ליישם את הכלים הללו בחיי היום יום שלך הוא פשוט להתחיל, לקפוץ למים ולתרגל את שיטת הצ’י קונג ליצירת איזון מלא בחייך.

לפרטים נוספים היכנסו עכשיו אל האתר הרשמי של מרכז מפתח החיים בהנהלתה של רוני ויסמן.

Powered by WishList Member - Membership Software