תקיעות בחיים ודרכי התמודדות

סובלים ממצב כלשהו היוצר לכם תקיעות בחיים? ייתכן מאוד כי יש לכם מספר מחסומים בחייכם המונעים מכך מלהמשיך הלאה ולבצע פעולות שגרתיות של היום יום. האם יש דרך טובה יותר להיפרד לשלום מהמצב הזה ולהתחיל לחיות כפי שתמיד רציתם? זאת ועוד בהמשך המאמר.

איך יוצאים ממצב של תקיעות בחיים

ייתכן מאוד כי זה זמן מה שאתם מרגישים שאתם נמצאים במצב כלשהו המונע מכם להתקדם הלאה. למעשה, אתם ממשיכים להיתקע בעבר מבלי לדעת מהם הכלים הטובים ביותר שיוכלו להוציא אתכם מהמצב אליו נקלעתם.

לצ’י קונג הטיפולי ישנם מספר סגולות ריפוי אשר יוכלו לעזור לכם להיפתר אחת ולתמיד מהמצב בו אתם נמצאים. ייתכן מאוד כי זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על שיטת הצ’י קונג לריפוי וטיפול במכאובים, כאבים פיזיים ורגשיים ומצבי לחץ בחייכם. יחד עם זאת, בכדי שגם אתם תוכלו לקחת צעד אחד קדימה ולהתחיל להרגיש טוב יותר מיום ליום, כדאי מאוד שתתחילו לתרגל את השיטה אשר תאפשר לכם לשים בצד את כל הדאגות, כל הבעיות ולהתמקד בכאן ועכשיו, ולהתחיל לייצר מציאות חדשה המאפשרת לכם לקבל את כל מה שאתם באמת כל כך רוצים וזקוקים לו.

איך עושים את זה?

בתור התחלה, תוכלו לצפות בסרטוני ההדרכה של דיסק הטיפול בצ’י קונג בחיי היום יום. שם תוכלו להעיף מבט על שיטת התרגול של הצ’י קונג ולהתחיל ליישם בעצמכם חלק קטן מהצ’י קונג באמצעות תרגול יומי של 60 דקות המשלבות בין תנועה, גוף ונפש.

 

אם החלטתם לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהכיר כלים נוספים וטכניקות נוספות לריפוי הכאבים ויציאה ממצבי לחץ ותקיעות בחיים ברמות שונות, תוכלו בכל עת להצטרף אל סדנת הצ’י קונג הטיפולי בהנחייתה של רוני וייסמן.

 

סקרנים לקבל מידע נוסף? היכנסו עכשיו אל האתר הרשמי של מרכז מפתח החיים והירשמו אל הסדנה הקרובה במושב בית יצחק בהנחייתה של רוני וייסמן ולמדו כיצד לשפר את אורח החיים שלכם מן הקצה אל הקצה.

 

לפרטים נוספים השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו עכשיו: 052-6375276