קורס צ’יקונג בשרון

מעוניינים לספוג מעט שלווה ונחת בעולם מלא ברעשים, טרדות לחצים ומחשבות מייגעות? הכירו את תורת הצ’יקונג. הצ’יקונג סוחף אותנו הרחק אל ארצות המזרח הרחוק בכלל ולסין בפרט. בסין נוהגים לתרגל את אמנות התנועה הסינית כבר מעל ל-5,000 שנים השואבת את שורשיה מהפילוסופיה הסינית. זו רואה בגופו ובנפשו של האדם מקשה אחת המתכתבת ביחסי גומלין עם הטבע העוצמתי. לפיה, האיזון הפיזי והנפשי נדרש לאיזון הרמוני עם הטבע ועם שינויים התדירים.

הפילוסופיה הסינית שמה דגש רב על תדרים ועל זרימת אנרגיה. אלו מסבירות את השם צ’יקונג (צ’י – אנרגיה, קונג – תרגול). קורס צ’יקונג מתמקד בשלושה מישורים עיקריים – מודעות, נשימה ותנועה, שיסייעו לאיזון בריאות הרוח, הגוף והנפש.

 

עונות השנה, רגשות ומה שביניהם

משמעותיו של הטבע, לפי הפילוסופיה הסינית, מתכתבות עם רגשותינו, המושפעים מכך. התורה הסינית רואה בעונות מעגל טבעי. החורף מייצג את תקופת ההתכנסות, האביב מסמל את ההתפרצות, הקיץ מייצג את הפיזור ואחרונה חביבה, עונת הסתיו, מסמלת את האיסוף וההתארגנות המחודשת. כל תקופה מתבטאת ברגשות שונים המתבטאים באזורים שונים בגופנו. מסיבה זו, התרגילים השונים יתמקדו באיזון האנרגטי על פי מיקוד גופני מותאם.

מתרגלים ללא הבדלי גילאים

תרגול הצ’יקונג מאפשר להגיע למצב מדיטציה המביא לרוגע, איזון תדרים, בחינה עצמית, התחדשות וריפוי. התרגול משלב בין נשימות מדיטטיביות מעמיקות ותנועות נעימות.

התנועות הפשוטות לתרגול הופכות את קורס צ’יקונג לכזה המותאם לכל קשת הגילאים – מילדים ועד קשישים, המעוניינים לפתח את גמישותם, לחזק ולחטב את הגוף, לסייע לתהליך ההחלמה ממחלות שונות ועוד. ניתן לתרגל באופן קבוצתי וליהנות מעוצמת האנרגיה הקבוצתית או לתרגל באופן פרטני.

מתרגלים עם רוני ויסמן

רוני ויסמן שמחה להעניק לכם את מתנת תרגול הצ’יקונג. מזה כעשור שרוני ויסמן מדריכה, מתרגלת ומטפלת בשיטת הצ’יקונג ליחידים ולקבוצות ומעבירה אליהם את המתנה הסינית המופלאה ועתיקת יומין. דרכה של רוני התחילה לאחר קריירה עסקית ענפה וארוכה, כשהייתה זקוקה להסבה והחלה לתרגל בעצמה את המיומנות הסינית ונדהמה לגלות את השינוי באורח חייה. את השינוי הזה היא מעוניינת להעביר לתלמידיה ולסייע להם להגיע לאיזון הרמוני ולחיות ברוגע ובשלווה.