שיטת העבודה של ביירון קייטי – איך אפשר לאהוב את מה שיש?

חלק גדול מהסבל שיש לנו בחיים נובע מהמחשבות שאנו חושבים, שאנחנו לא מקבלים את המציאות ורוצים שהיא תהיה שונה מכפי שהיא.

שיטת העבודה של ביירון קייטי

“העבודה” היא שיטה פשוטה ויעילה, אשר הומצאה על ידי ביירון קייטי. אישה אמריקאית, סופרת מרצה ומורה רוחנית בתחום. השיטה מאפשרת לעבוד ולחקור כל מחשבה, להבין לעומק מדוע אנחנו חושבים אותה ומהי האמת, באמת. באמצעות ארבע שאלות והיפוכים מגוונים אפשר, בתהליך קצר (20 דקות), להגיע לתובנות עמוקות. על מגוון נושאים שאותנו מטרידים: על חיינו ויחסינו עם האנשים הכי קרובים, לקבל כלים לעבוד על הביקורת העצמית והשיפוטיים שמביאים הרבה קושי לחיים. בסוף כל תהליך מתקבלת תובנה רעננה על המציאות ומה שהיא מביאה. השיטה מתאימה לכל אדם המעוניין לרכוש כלי נוסף לשיפור חייו (מתאימה גם לעבודה עם ילדים) וכן לאנשים שכבר למדו אותה ומעוניינים לחזק את היכולת האישית לעבוד עם השיטה.

כל יום חולפות במוחנו עשרות אלפי מחשבות

(מחקרים עדכניים מדברים על כ-60,000 מחשבות ביממה). חלק מהמחשבות הן לא נעימות כמו דאגות וחרדות. חלקן מעלות גם רגשות כמו כעס, עצב, תסכול והרבה פעמים בעקבות המחשבות מגיעות גם על תחושות פיזיות לא נעימות כמו לחץ, עומס עייפות ועוד.

בואו ללמוד ואפשרו לחייכם להשתנות

סדנה של שיטת העבודה
סדנת שיטת העבודה של ביירון קייטי

לשפר את היחסים עם האנשים הכי קרובים: עם בני הזוג, ההורים והילדים. חייכם יכולים להיות יותר טובים ונעימים! תוכלו ללמוד לטפל בעצמכם, להיפתר מביקורת עצמית ושיפוטים. אפשרו לעצמכם לחוש אהבה ולהיות במקום של הבנה בהירה והכרת תודה.

את שיטת העבודה ניתן ללמוד בסדנה מרוכזת או במסגרת אישית פרטנית. בנוסף ניתן לבחור לבא להתנסות אישית לטפל בנושא או מחשבה שמטרידה אתכם ואתם מעוניינים לחקור.

הסדנא הבאה תיערך ב- 13.4.2020 בין 9:30-12:30.

לקבלת פרטים והרשמה צרו קשר

Powered by WishList Member - Membership Software