מה זה צ’י ומה עושים איתו

לאחרונה הרבה אנשים שואלים אותנו מה זה צ’י ומה עושים איתו? החלטנו להקדיש לכך מאמר ולנסות להסביר מעט על אנרגיית הצ’י אשר באמצעותה משתמשים רבות ברפואה האלטרנטיבית.

מה זה צ'י

מה זה צ’י ומה עושים איתו

אז מה זה צ’י?

צ’י היא למעשה אנרגיה הזורמת בגוף שלנו. כל אחד יכול ללמוד כיצד לעשות בה שימוש באמצעות תרגילים וסדנאות מעשיות לריפוי הלחץ והכאבים בגוף ובנפש. צ’י קונג היא שיטה ותיקה לריפוי הגוף והנשמה ונגזרת מהרפואה האלטרנטיבית. כך, למעשה כאשר אנו מדברים על צ’י, אנו מדברים על האנרגיה הפנימית הקיימת עמוק בתוכינו אשר עם מעט אימון, ניתן להגיע לרמה רוחנית גבוהה ולרפא את הכאבים בגוף ובנשמה.

תרגילי צ’י קונג להרפיה

דרך מעשית לחיזוק אנרגיית הצ’י היא באמצעות תרגול יומיומי של רמת האנרגיה עם תרגילי צ’י קונג להרפיה.

תרגול צ’יקונג לשנה טובה עם רוני ויסמן

לאחר שעשיתם מספר תרגילי נשימה והרפיה באמצעות הצ’י קונג, תוכלו להתחיל ליישם את טכניקות הצ’י קונג ליומיום באמצעות תקליטור צ’י קונג אשר ילמד אתכם איך להכניס איזון לחיים טובים יותר ובריאים יותר. הצ’י קונג בריא לגוף ולנשמה, ובדיוק לשם כך הכנו עבורכם את סדרת התרגילים בדיסק זה אשר יוכל לעזור לכם להתחיל להרגיש איך באמת הגוף והנפש שלכם יכולים להתרפא באופן טבעי ולעורר בכם תחושה של מוטיבציה, ערנות, פעולה, עשייה, הגשמה ועוד.

הצ’י קונג היא תורה שלמה אשר הגיעה במקור מסין, ומשמשת מיליונים של אנשים ברחבי העולם כולו כחלק מהשגרה היומיומית. השימוש בטכניקות אלו מתאים גם למתחילים וגם למתקדמים כך שאין באמת סיבה לדאוג שמא שיטות אלו לא יעבדו במקרה הספציפי שלכם.

אתם מוזמנים לחוות את ההרגשה המדהימה שבעשייה אשר תמלא אתכם בשפע, אור, בריאות, הגשמה עצמית ועוד.

הצטרפו אלינו אל סדנאות הצ’י קונג והתחילו לשנות את חייכם מקצה לקצה. אומרים כי לצ’י קונג סגולות מרפא וכח לרפא כאבים, מגרנות ואפילו מקרים קשים מזה. צאו למסע רוחני אשר ללא כל ספק יחזק אתכם בשפע של בריאות הן לגוף והן לנשמה.

Powered by WishList Member - Membership Software