לימודי צ’י קונג מהבית

לימודי צ’י קונג מהבית יאפשרו לכם לרכוש טכניקות וכלים פרקטיים ליצירת רגיעה ואיזון בחיי היום יום שלכם באמצעות תקליטור צ’י קונג ליומיום אשר יאפשר לכם ללמוד תרגילי צ’י קונג הכוללים הסברים מפורטים בנוגע לדרך בה יהיה עליכם לבצע את התנועות וכיצד הרפואה הסינית יכולה לתרום לבריאותכם.

לימודי צ'י קונג מהבית

לימודי צ’י קונג מהבית – כדאי לדעת

בכדי להתחיל להבין במה מדובר נמליץ לכם להתחיל בדיסק “צ’י קונג ליום יום” של מרכז מפתח החיים באמצעות רכישת הדיסק של לימודי צ’י קונג מהבית.

פרטים נוספים אודות התקליטור:

מתאים לאנשים המעוניינים בתרגול עצמאי של “צ’י קונג”
במטרה להביא לשיפור במצבם הגופני והנפשי.
אורך התקליטור כשעה והוא כולל: לימוד מפורט של 3 סדרות:
5 היסודות, שטיפת המרידיאנים וחמשת המעגלים.

תרגול יומיומי של כ 15 דקות מביא:

– לרגיעה, הפגת מתחים ושקט נפשי
– מעצים יכולות גופניות ונפשיות בחיי היומיום
– מחזק ומחטב את הגוף
– משפר את היציבה
– מחזק את המערכת החיסונית
– מטפח ומחזיר יכולות שאבדו כמו גמישות וקואורדינציה
– מסייע להתמודדות עם פגיעות ומחלות.

לימודי צ’י קונג במרכז מפתח החיים

במידה ואתם מעוניינים לקחת את לימוד הצ’י קונג צעד אחד קדימה ולהתחיל לתרגל את סדרת התרגילים באופן עצמאי, אנו מזמינים אתכם לסדנת צ’י קונג “צעד ראשון בצ’י-קונג מפתח החיים” בעלות סמלית של 110 ש”ח.

תיאור הסדנה: 

בסדנה נחווה ונגלה באמצעות תרגילים פשוטים עד כמה מחשבה ותנועה משפיעים על גופנו ברמה המיידית. התרגילים מפעילים את כל המערכות הפנימיות בגוף ועל ידי זה נוצרת תחושה נעימה ששוטפת אותנו מבפנים. זו תחושה מיוחדת שקשה להסביר אותה במילים ברגע הראשון אך מי שחווה סדנה קצרה מיד מבין את הקסם.

אם גם אתם מעוניינים להתחיל להטמיע את סודות הטיפול של הצ’י קונג בחייכם, אנו מזמינים אתכם להיכנס אל האתר הרשמי של מרכז מפתח החיים ולהשאיר פרטים עבור הרשמה לסדנה או לרכוש את תקליטור הצ’י קונג לחיי היום יום.

נשמח לסייע לכם בדרככם האישית והרוחנית ליישם את כל הכלים והתרגילים המעשיים (הלכה למעשה) ליצירת שפע, איזון ואורח חיים בריא יותר.

לפרטים נוספים התקשרו: 052-6375276

Powered by WishList Member - Membership Software