טיפול טבעי בחרדות

טיפול טבעי בחרדות, האם קיימת חיה כזאת? אם תשאלו את המומחים בתורת הרפואה האלטרנטיבית תוכלו לקבל תובנות עמוקות בנוגע לדרכי הטיפול בחרדות באופן טבעי באמצעות יישום של שיטות הטיפול הטובות ביותר ליצירת רגיעה, שלווה ושקט נפשי.

Ramat Hanadiv Gardens, May 2018, Zichron Yaacov, Israel.

טיפול טבעי בחרדות באמצעות הרפואה האלטרנטיבית

אם גם אתם התחלתם להרגיש חרדה בנוגע למצבים מסוימים בחייכם, ייתכן מאוד שאתם זקוקים לטיפול מקצועי. במקרים קלים יותר כדאי לשלב טיפולים קוגניטיביים מהמזרח, כך שגם אתם תוכלו להרגיש תחושה של רוגע, הקלה והפחתת התקפי החדרה והתחושות הלא נעימות ולא רצויות בחייכם.

כך למשל, באמצעות הצ’י קונג תוכלו גם אתם לגלות כי טיפול טבעי בחרדות יוכל תוך זמן קצר בלבד להתחיל להשפיע גם עליכם על ידי יישום של מספר תרגילים של הצ’י קונג מדי יום.

אם אתם ממש מתחילים בנושא, אנו ממליצים לכם לצפות בסרטונים החינמיים של מרכז מפתח החיים והצ’י קונג הטיפולי בישראל. אם החלטתם שגם אתם רוצים לקבל ערך מוסף אשר יעזור לכם להתחיל לתרגל את הצ’י קונג בחיי היום יום שלכם, אנו מזמינים אתכם לרכוש את דיסק הטיפול בצ’י קונג לחיי היום יום בהנחייתה של רוני וייסמן.

השלב הבא נועד למי שמעוניין להתחיל לתרגל וליישם את תורת הצ’י קונג מתחילתה ועד סופה במשך חייו.

אם עדיין לא נרשמתם אל סדנת הטיפול בצ’י קונג בחיי היום יום שלכם, עכשיו גם אתם מוזמנים לצאת לדרך וללמוד איך הגורואים הגדולים ביותר אשר פיתחו את השיטה הצליחו לטפל בכאבים כרוניים, פיזיים ורגשיים מהקלים ועד הקשים ביותר וכך גם לרפא מצבי סטרס, לחץ וכמובן גם חרדות.

אם מעולם לא נחשפתם אל תרגילי רגיעה בעבר, אנו מזמינים אתכם להתחיל ולתרגל מדיטציות שונות בשילוב של דמיון מודרך. לאחר שתתחילו להרגיש בהבדל שבין לפני ואחרי המדיטציה, ייתכן מאוד שתתחילו להבין את הסגולה האמתית אשר מסתתרת מאחורי שיטות הטיפול וגישות הטיפול השונות של הרפואה האלטרנטיבית.

סקרנים? רוצים לצאת לדרך ולהשאיר את החרדות שלכם הרחק הרחק מכם? צרו קשר עם מרכז מפתח החיים בהנחייתה של רוני וייסמן לקבלת פרטים נוספים.

 

Powered by WishList Member - Membership Software