טיפול בעזרת צ’יקונג

לאורך השנים נוטים בני האדם לסבול מבעיות רפואיות שונות. האחד אינו מפסיק להשתעל, השני סובל מנזלת כרונית ולשלישי יש לחץ דם גבוה. רבים פונים אל הרפואה הקונבנציונלית כדי לפתור את בעיותיהם הרפואיות, אם כי פעמים רבות הרפואה הזו מציעה טיפולים בסימפטומים בלבד. הרפואה האלטרנטיבית, לעומת זאת, ובייחוד הצי’קונג מחזקת את גופו של האדם כדי שהוא יוכל להילחם במחלה. טיפול בעזרת צ’יקונג הוכח כיעיל ומחזק.

תוצאותיו של תרגול צ’יקונג

טיפולי צ’יקונג יכולים לסייע לאדם להתגבר על מגוון רחב של מחלות וסימפטומים דוגמת שיפור היציבה, הפחתה בכאבים כרוניים, התמודדות עם נדודי שינה ושיפור איכות השינה, הפחתת תחושות דיכאון וחרדה, הפחתת תחושת לחץ, חיזוקה של המערכת החיסונית, הפחתה משמעותית בתסמינים דלקתיים, חיסול הצטננות קשה, הבאה לשיפור קוגניטיבי, ובאופן כללי – טיפול בעזרת צ’יקונג מסייע בשיפור איכות החיים.

ללמוד מהחיות

רבים מתרגילי צ’יקונג מתמזגים עם הטבע מבוססים על תנועתם של בעלי החיים. חיקוי תנועתם של בעלי החיים יכול להביא לריפוי הגוף והנפש, לדוגמה:

  • תרגילי נמר מחזקים את הריאות ומעניקים תחושת אימתניות לאדם.
  • תרגילי עגור משפרים את מערכת הלב ומעניקים לאדם קלילות.
  • תרגילי דוב מחזקים את בלוטת הכבד ומעניקים שלווה.
  • תרגילי קוף משפרים את תפקודו של הטחול ומעניקים לאדם ערנות.

למי מתאימים טיפולי צ’יקונג

טיפול בעזרת צ’יקונג מתאים לכל מי שדואג לגופו ולנפשו ולכל הסובל מבעיה רפואית כלשהי. לאחר שמקבלים הדרכה מהמטפל, ניתן לבצע תרגילי צ’יקונג מדי יום (רצוי בשעות הבוקר) על מנת לחזק את הגוף והנפש. כדי לקבל תמיכה קבוצתית, ניתן להשתתף בסדנאות או להגיע לטיפולים קבועים.

טיפולים אצל מטפלת מקצועית

סובלים מבעיה רפואית אשר מפריעה לכם לנהל אורח חיים בריא? המטפלת הבחירה רוני ויסמן מציעה טיפולי צ’יקונג איכותיים המוכיחים לכל מטופל שאפשר גם אחרת. מטרתם של הטיפולים היא לאזן את גופו של האדם ולהביאו לתחושה של רוגע ושלווה. על פי הרפואה הסינית, קיימים חמישה יסודות מרכזיים שעליהם נשען העולם: מים, אדמה, אש, אוויר ומתכת. אלמנטים אלה מייצגים גם את גופו של האדם. כך לדוגמה, יסוד המים מייצג את דרכי השתן. מטרת הטיפולים היא לאזן את היסודות השונים בגוף האדם ולהביא לריפויו.

Powered by WishList Member - Membership Software