התמודדות עם חרדה

התמודדות עם חרדה אינה עניין של מה בכך. אלו אשר סובלים מחרדות בדרגות שונות צריכים לקבל טיפול תרופתי במקרים מסוימים, אך ישנה גם דרך אחרת המשלבת בין גוף ונפש ולה הסגולות לרפא מחלות, כאבים פיזיים, בעיות רגשיות ומחסומים. איך עושים את זה? כל הפרטים בהמשך המאמר.

התמודדות עם חרדה בדרגות קל עד בינוני

לא תמיד קל לאתר את מקור הבעיה, את הטריגר אשר גרם לחרדה להתפרץ החוצה ולגרום לתופעות וסימנים חיצוניים בלתי מוסברים. יחד עם זאת, באמצעות כלי אחד ועצמתי במיוחד ניתן לעבור שינוי אמתי אשר יוכל לשחרר את הגוף והנפש מהתחושה הנוראית הזו ולהגיע אל מקור הבעיה ולרפא אותה מבפנים.

לצ’י קונג הטיפולי סגולות ריפוי המאפשרות גם להתמודד עם חרדה, להקל עליה ולרפא אותה אחת ולתמיד. בכדי זה יקרה, יהיה עליכם להתחיל לתרגל ולהטמיע את הצ’י קונג בחיי היום יום שלכם וזאת על מנת שתוכלו לעשות זאת בדרך הטבעית.

בכדי להתחיל, תוכלו לצפות בתרגילי הצ’י קונג הטיפולי באתר הרשמי של מרכז מפתח החיים בהנחייתה של רוני וייסמן. במידה והחלטתם לקחת צעד אחד קדימה, תוכלו לרכוש את דיסק הצ’י קונג בחיי היום יום. 60 דקות של תרגול יומי יוכלו תוך זמן קצר להתחיל ליצור אצלכם שינוי אמתי אשר אט אט יתחיל לרפא כל כאב, פיזי, רגשי ונפשי.

סדנאות צ’י קונג טיפולי

במרכז מפתח החיים תוכלו לעבור סדנאות צ’י קונג טיפולי ולקבל את הכלים הטובים ביותר ולמעשה דרך חיים אשר תוכלו לסגל לעצמכם כבר מהיום הראשון בו תכירו את תורת הצ’י קונג ועקרונות השיטה.

הירשמו עכשיו לצ’י קונג הטיפולי בקבוצה קטנה וממוקדת אשר תוכל לאפשר לכם סביבת עבודה נוחה יותר, תוך כדי יישום תהליך הלמידה על הצד הטוב ביותר.

לפרטים נוספים אודות הסדנאות הקרובות במרכז מפתח החיים בבית יצחק, השאירו פרטים באתר הרשמי או התקשרו עכשיו למספר 052-6375276 לקבלת פרטים נוספים אודות הצ’י קונג וסדנאות קרובות של הצ’י קונג הטיפולי לריפוי כאבים, התמודדות עם חרדות וטיפול במצב רגשיים ועמוקים בחייכם.