השכרת ציוד הגברה לאירועי צ’יקונג

אירועים, הופעות ומסיבות לא היו מתקיימים בעולם הזה ללא מערכות הגברה מקצועיות, כך גם אירועי הצ’י קונג וההפעלות השונות. מזה שנים רבות אירועים מתאפיינים במוזיקה איכותית אשר בוקעת מרמקולים גדולים ומאפשרת לכל הנוכחים ליהנות ממנה. השכרת ציוד הגברה הוא ללא ספק כורח המציאות ולא ניתן לקיים אירוע ללא הקמת מערכת הגברה נאותה.

את מערכת ההגברה מומלץ לשכור מחברת ציוד אירועים אשר מתמחת בתחום זה. על המערכת להיות תקינה, ולשמש אתכם במהלך הטקס, האירוע או המסיבה שתכננתם. ישנן מערכות מסוגים שונים וכדאי לבחור במערכת אשר תתאים למטרה הייחודית שלכם.

איך לבחור במערכת הגברה המתאימה?

היות שכל אירוע הוא שונה מחברו יש לבחור במערכת המתאימה שתשרת את המטרות שלכם:

  • אם מדובר על מסיבת ריקודים אז יהיה עליכם לבחור במערכת איכותית שתשמיע את כל סקלת הצלילים ולא תפספס את הבסים.
  • אירוע אשר מתקיים במקום סגור זקוק להגברה שונה מאשר במקום פתוח וכדאי להתייעץ עם בעלי מקצוע שמבינים בתחום של מערכות הגברה.
  • טקסים רשמיים מכילים בדרך כלל קטעי דיבור או שירה ועל כל יש צורך במיקרופונים איכותיים ואפילו איש סאונד.
  • אירוע אשר מתקיים בבית פרטי יהיה בוודאי צנוע יותר. מאידך גם בתוך הבית ניתן להגיע לרמה גבוהה מאוד של צליל ולא כדאי להתפשר על כך.

המוזיקה היא מרכז האירוע

אירוע ללא מוזיקה הוא אירוע משעמם ושקט ובוודאי שבאווירה בו אינה מתאימה למסיבות ואירועים משמחים. למוזיקה יש תפקיד מרכזי בהצלחתו של באירוע גם כאשר מדובר על אירוע צנוע וביתי. היא יכולה להוות רקע לשיחה, לארוחה או סתם לבילוי בחיק הטבע. את המוזיקה אתם תבחרו בעצמכם. אך על מנת שכול האורחים ייהנו ממנה יש להצטייד במערכת הגברה מקצועית.

מערכת ההגברה מורכבת מכמה אלמנטים מרכזיים:

  • רמקול – הרמקול הוא המכשיר שממנו בוקע הצליל שמגיע מהמגבר. יש לבחור רמקולים מתאימים על פי כמות האנשים שיהיו באירוע, האם האירוע מתקיים בשטח פתוח או באולם סגור, מה גודל המקום ומה מטרת ההשכרה.
  • קיים הבדל בין רמקול שמיועד להרצאה, מסיבת ריקודים או קריוקי. המדד הוא על פי הספק וככל שהמקום גדול יותר נזדקק להספק גבוה יותר.
  • יש גם הבדל בין רמקול שנמצא על סטנד וכאלו שמוצבים על הקרקע או תלויים. הראשון מפיק סאונד צלול, חזק ואיכותי יותר גם במידה ואנו עומדים במרחק גדול ממנו. הסיבה לכך היא שברגע שהרמקול נמצא בגובה של הראש שלנו אז הוא הכי יעיל.

כדאי בכל מקרה לפנות לחברה אמינה אשר מספקת ציוד איכותי ומחזיקה במגוון גדול.