היום יהיה יום ירוק

היום יהיה יום ירוק ננשום 3 נשימות ירוקות ומרעננות, נחוש את הריאות מתרחבות וסופגות אנרגיה

של בוקר אביבי, בהיר וחדש. נדמיין את ריחו של עשב רענן, דשא קצוץ מוריק, עלה של נענע טרי.

נפקח את העיניים במבט רך ורוגע. נדמיין שדות ירוקים הפרושים עד לאופק מביאים עימם את הבטחת היבול והמזון.

היום יהיה יום ירוק נשתה משקאות ירוקים: מיץ עשב חיטה שיטהר את הדם והכבד, יקרר ויאזן

את הלהט. תה ירוק המכיל נוגדי חימצון שישמור עלינו בריאים וצעירים. חליטות נוספות של עשב לימון, מליסה וורבנה ונענע אשר ירגיעו ויאזנו אותנו.

נאכל מאכלים ירוקים: סלט של עלים טריים המצויים בשדה ובחנויות בשפע בימים אלו: חסה, רוקט, אנדיב או תרד, עלי סלרי, שמיר ופטרוזיליה. נסחט לימון חמצמץ ונוסיף מעט שמן זית. נקפיץ קלות במחבת קישואים בשמיר ובצל ירוק. נכין קציצות ירק או סלט מלפפונים בנענע ויוגורט.

נאכל במתינות נלעס ונטעם את מגוון הטעמים שבפה.

היום יהיה יום ירוק נקום משולחן המחשב, ונבצע מספר מתיחות: נניח ידיים על המותניים ונסובב עם הגב ימינה ושמאלה על ציר המרכז, מספר פעמים, נחוש את התנועה נעימה מתפשטת לאורך עמוד השדרה. נניח את יד ימין על המותן ואת יד שמאל נמתח למעלה נטה את הגוף ימינה ונחזור למרכז. נחזור על אותה תנועה בצד השני: נניח את יד שמאל על המותן ואת יד ימין נמתח למעלה נטה את הגוף שמאלה ונחזור למרכז. נחזור על כל תנועה מספר פעמים. נחוש את הגוף נמתח ומתגמש.

נצא להליכה בשדה הפתוח, נחוש את אנרגיית היאנג העולה, את שמחת הימים המתארכים… נתחבר לנעורים, לאהבה ולתחושת הגדילה וההתפתחות שקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו. נתחבר לאנרגיית העץ באביב, לחוזק ולגמישות לצמיחה ולנדיבות.

שיהיה לנו יום נפלא !

Powered by WishList Member - Membership Software