איך אפשר לעבור את הקיץ בשלום? רעיון זמין לקיץ נעים

לעבור את הקיץ בשלום

לעבור את הקיץ בשלום

 הימים הארוכים ו”הילדים החופשיים” גורמים להורים רבים וגם לסבתות וסבים, להרגיש מאוד מאותגרים… והחופש הגדול, גדול וארוך. ושבועיים וחצי עברו וקשה לראות את הסוף. וכעת עוד “הקטנים” המסגרות וקייטנות, אבל לא כולם. אז מה קורה עכשיו בזמן הזה ומה אפשר לעשות עם זה?

אנחנו עדיין ביסוד האש המאיים על המתכת בהתכה וזליגה ואובדן צורה. וגם אנחנו חשים שהימים חמים ואנחנו “זולגים” לא רק פיזית. כי יש לנו מזגניםJ . המתכת מסמנת את הגבולות והמסגרות ובעונה הזאת הן בחלקן יותר גמישות ואפילו נעלמות. מה לעשות?

סדר יום!!!

קל לומר אבל איך עושים? מכניסים “עוגנים” שעליהם מקפידים: ארוחות בשעות קבועות, שעות הגיוניות לשינה (6-8) מידי לילה ואם אפשר לשלב גם חצי שעה באמצע היום זה מעולה.

לתת לילדים להכין סדר יום שלהם לשבת איתם ולבדוק ביחד כיצד ניתן לעמוד בה מה הגיוני ומתאים לסדרי החיים וביחד להסכים על לוחות הזמנים ההגיוניים וההתנהלות במרחבים השונים (תאום ציפיות).

להכין תוכנית שבועית בה נכתוב את הפעילויות השבועיות המתקיימות שאנחנו רוצים לעשות.

לעבור את הקיץ בשלום - דיג בחוף ניצנים

אפשר לשלב גם זמן לבילוי משותף, כמו לצאת לעת ערב כשהטמפרטורה מעט יורדת למקומות קרובים ונעימים כמו שפת הים  או איזה פינת טבע קסומה במרחק של עד חצי שעה נסיעה. לבלות שעה של שקט (אפשר לנסות להשקיט את הניידים) להביא טרמוס עם תה קר או שיק פרות מרענן. וכך להנות והרגע ולחוש שאפשר ליצור שגרה שונה ונעימה גם בעונה החמה המאתגרת של השנה.

Powered by WishList Member - Membership Software